joi, 9 octombrie 2014

Topoloveni Bike Adventure - 2014 - Concurs mic, dar cu suflet mare!




Am fost placut surprins cand am vazut anuntul si am primit invitatia de a participa la acest mic, dar sufletist concurs. Mi-a placut tineretea organizatorilor, deschiderea lor catre sfaturi si mai ales traseul, zona si potentialul oferit de Topoloveni.


Mi-a placut implicarea autoritatilor locale, a Dlui Primar. Inainte de concurs, Dl Primar m-a intampinat la masina, am fost placut surprins de interesul dumnealui pentru reusita acestui concurs.





Traseul este cam scurt, au lipsit cipurile de cronometrare si a lipsit experienta organizatorilor, dar toate acestea sunt convins ca se vor imbunatatii anul viitor, la cea de-a 2-a editie Topoloveni Adventure, editie la care voi participa cu placere. Lipsa de experienta este compensata de dorinta lor de a se perfectiona, de a da anul viitor un concurs mai bun.



Felicitari baieti, cei buni reusesc mereu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu